Skype-samtal ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ny/NY_1399.gif

Om ungefär 40 minuter ska jag prata med familjen. Jag är inte så nervös än, men det kommer väl när klockan börjar närma sig 15:30. Jag har börjat förbereda mig med frågor och sånt, men jag tycker att det är så svårt.
Jag vet inte riktigt vad för frågor som man ska ställa och sånt, men vi får väl hoppas att samtalet flyter på bra.

Så jag uppdaterar igen när jag pratat med familjen om hur det gått och så :)


UPDATE: Nu har jag pratat med familjen och det gick faktiskt över förväntan. Jag blev aldrig riktigt nervös, men jag tappade liksom ord och sånt. Men jag hoppas att det inte märks, det är dock ett tecken på att jag är nervös.. haha, så jag var nog undermedvetet nervös.

Men iallafall, vi lärde känna varandra lite bättre och ställde lite frågor. Dock hann jag inte ställa alla frågor så jag ska skicka iväg ett mejl med frågor till mamman, men det tänkte jag göra imorgon för annars känns det som att man är alldeles för på. Vi kom iallafall fram till att vi skulle prata lite mer över mejl och sen fick vi se vad som hände. Hon skulle prata med personen som har hand om aupairer, så det låter ju bra iallafall?



bexollila

ja men eller hur :D

bexollila

ja rabble är grymt :D

Erika

Men gud vad spännande :)

Linn

åh va kul! :D

Linn

kolla mitt senaste inlägg, du är utmanad!
Kram :)

Julia

vad spännande :)

bexollila

sv ja de va kul å vinna :D tack!

Isabell

Åh va kul!
Haft en bra helg? :)
Kram

Sofia

kul att det går bra :D

CECILIA

vad kul!!

amanda

Alltså förlåt men förstår inte riktigt, varför nervös och behöver lära känna din mamma bättre? :)

natalia

Vad roligt att det gick bra :D

☆Z I N J A☆

Åh vad kul!

Boel

Åh vad roligt! Säker på att det kommer lösa sig:D

Sv: Tack!

Viktoria Eriksson

så spännande! hoppas det går bra :)

Anna

Okej, men det låter ju lovande. Hoppas det går vägen för dig!

lucydee

Spännande :D

Julia Müller-Sandvik

sv: Ja, tråkiga elever är svårare att komma ifrån, det kommer nya varje år :P

Flisan

sv: det gjorde det och det var andra gången jag pratade så var kul ska även skypa med en annan familj i morgon och det ser jag fram emot :D
jag tycker det känns bra men känner att den andra familjen tilltalar mig mer hittills har jue inte skypat ännu med den sj då? :D

Valona

Det låter ju superbra! Åh hör av dig om du får höra något :)





Sandra Lundin

Vad spännande :)

Celine

Åh så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: