Tidig morgon ~

Food Food

Godmorgon! Idag är jag uppe innan tuppen, trots att jag är ledig från jobb idag.
Detta beror helt enkelt på att jag ska vara barnvakt åt två av mina kusiner idag då deras mamma ska iväg till sjukhuset. Så jag kommer tillbringa min morgon med kusinmys. Är det fint väder ute så har jag planerat ett stopp på lekparken, annars får vi hitta på något roligt inomhus :)

Vad ska ni göra idag?



Kajsa-Stina

Så mysigt och kul att vara barnvakt åt dina småkusiner! Tycker barn är för härliga alltså haha :) Själv så ska jag in till sjukgymnasten en sväng ( trots min förkylning ) och sen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig resten av dagen :)

sv: Det kan man ju göra iofs! Tack för tipset hihi! Blir nog som så att jag kommer hoppa lite i listan men ändå använda mig utav den :)

Flisan

sv: fick reda på att i går kväll att jag blev godkänd och jag har redan fått en familj som vill skypa med mig hehe :P

okej najs det är jue snart att du redan fått en värdfamilj? :D

Maria

mysigt att vara barnvakt :)

Julia

kul! :)

Erika

Lät som en trevlig dag :) Själv har jag plugg på schemat!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Mums, ser gott ut :)

Robex Lundgren

mums


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: