Torsdag ~

TRIBUTE HOBBIT | via Facebook*-*

Godmooorgon! Nu är bilen lämnad hos glasmästeriet så att jag kan få en ny ruta. Kan ju medge att det inte kändes jättekul när klockan ringde kvart i sju imorse, med tanke på att jag är ledig idag.. Carpe Diem! Jag får dock gå in till stan (känns inte jättelockande eftersom jag fortfarande inte kan andas med näsan) sen för att hämta bilen, då alla jobbar.

Annars har jag inte så mycket planerat idag, städa på rummet och sånt..

Vad ska ni göra idag?



Maria

haha roliga :)

Anna

Härliga bilder! Och skönt att få lite gjort hemma :)

Julia

haha sköna bilder :)

Karin Lygnersjö

Hahaha underbara bilder!

bexollila

sv ja jag hade en fin och bra dag igår, du med :D ?

amanda

skönt med en ny ruta!

Elin

Ska jobba idag bara :) Härliga bilder

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja, det är brödet är såååå gott!

Tråkigt att du inte heller har några julkänslor. Hoppas de dyker upp!

natalia

Självklart kommer jag blogga om min resa till Polen och om hur vi firar jul där. Jag ska smyga ner datorn i väskan trots att föräldrarna inte vill det för att dem vill att vi ska umgås massa men dem vet att jag har en blogg och att jag vill blogga. Datorn hänger med o jag uppdaterar förhoppningsvis så ofta jag kan :D

CECILIA

haha bilden!!

milina.blogg.se

haha skön bild ^^

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Det var sjukt mysigt! :)

emelie andersson

sv: åh tack så mycket, det värmer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: