035 ~

 

035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
- Har aldrig hört talas om att någon rotat i mitt badrumsskåp när de lånat toaletten, men jag hade nog inte brytt mig så mycket så länge personen i fråga inte hade rört eller tagit något.


Kom precis hem ifrån gymmet, tränade armar och lite kondition. Känns skönt när man känner att konditionen har blivit bättre än för två månader sen. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, är ju hungrig haha.




Amanda

Haha tycker den frågan var jättekonstig xD

Lisa Radojewska

sv; Tack du! Gud så söta djur!
Vad skönt! min dag har varit rätt bra! :)
Kram

Lina Johansson

- Det var det :)

Linnéa

Vilka söta <3

Ida ☯ the sky under the sea

Tycker också det verkar vara en lite konstig sysselsättning, men tycker inte det gör så mycket heller. Hade varit surt om de stökat till med, haha.

B R O W N S U G A R

Söta =D

emelie andersson

sv: tack så mycket fina du :)
vad händer?

Moa

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :)

LIENE

Tack :)

Skönt att konditionen blivit bättre.

amanda

söta :D

Linnéa Alpsten

Åh vilken söt bild! :)

malin

åh men så söta!! :)

-tack! :D

LORISSA LOVEBOMB

Jag har aldrig hört talas om det heller, men bryr mig inte. Det är ju inte så att de stjäl av mig :P

sv: Haha, eller hur!? ;P

Rebecka

Åh så söta!

Ha en fin kväll ♡

Kram

linah

duktigt;D!

Celine

Men guuuud så smöta små grisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: