039 ~

 

039. Hiss & Diss - Ditt hem
Hiss:
- Det är 3 km in till stan, vilket betyder att vi inte har så mycket grannar som kan störa.
- Det är mysigt, då vi bor i ett utbyggt gammalt torp. Så en del av rummen i huset är lägre i tak.
- Man kan springa runt halvnaken i trädgården på sommaren, för det är ingen som ser ändå.

Diss:
- Det är 3 km in till stan, vilket är just 3 km. Inte så kul att behöva gå in till stan om man ska göra något.
- Mitt rum blir jättekallt på vintern.
- Jag får inte plats med alla mina grejer.

 


Huvudvärken kom tillbaka nu ikväll, så ligger förmodligen i min säng resten av kvällen.

KUL!




Ping Lowhngren

Hahhah aoh mitt rum blir också super kallt på vintern xD

lina

fin bild:)

Bohemhoe

så mysigt när man kan springa halvnaken med lågt tak!! bästa hissarna!

Ping Lowhngren

tack ska du ha! :D <3

Johanna

Mitt rum blir också relativt kallt på vintern, särskilt golvet!

Amanda

Hade också velat bo lite mer på landet :)

Rebecca

Så härligt å bo så långt ifrån stan ändå :)

Malin

Hej! Jag har just nu en tävling i min blogg där man kan vinna ett presentkort. Var gärna med och delta! Kolla in det här -> http://malinkristina.blo.gg/2014/february/tavling-erikas-garderob.html#comment

SOPHIEHELENA

Eller hur, älskar dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: