043 ~


043. Vad är det allra sämsta du vunnit?

- Oj, just nu kommer jag inte på något. Måste väl varit när jag vann en penna, haha.




malin

-såg avsnitt 10, hittar inte heller 11 :o Har den kommit ut alltså :o

ahaa okej! :)

malin

-ja lite kanske :) Ja egentligen behöverjag klippa mitt hår igen, för allt tog hon inte, för att vara på den säkra sidan liksom :)
Åh men har du inga produkter som hjälper dig mot torrt hår då? :(

malin

-jag tänkte faktiskt på det när jag såg både nionde och tionde, att det är säkert snart slut.. Det kändes så eftersom man fick reda på så mycket! Men ja, får hoppas att det är paus :)

natalia

Hahaha det kanske det gör, själv kan jag inte se de som en rumpa ;D

Haha kul o vinna en penna ;D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådana där kor är ju bara för söta:)

Agnes Eriksson

sv: åh ja det va supermysigt...
haha roligt att vinna en penna.. kram

Nathalie Tegelstam

- Roligt att du ville vara med i min "bloggens valentine" tävling. Lycka till och jag meddelar när vinnaren är uppe. Kram!

Viktoria Eriksson

härlig bild :) Det är alltid bra med mera pennor, hehe :D Kram <3

Julia

söt bild :)

Emma Broberg

så söt bild ju!! kramis. <3

LIENE

Tack :) den är tagen i Lettland. Finns jättefina ruiner där.

Agnes Bjurek

Älskar sånna kossor, men kommer aldrig ihåg namnet på rasen, haha!
Vinna en penna? Hahaha, låter otroooligt roligt ;)

LORISSA LOVEBOMB

sv: oooja, älskar kaffe ^^

Att vinna en penna är kanske inte världens roligaste. Men hej, bättre än ingen vinst alls :D

Linnéa

Sååå söt bild <3

frida christina

En penna är kanske inte det roligaste att vinna!

Lina Johansson

- Kul att du tyckte det :)

Johanna - A dream as a model ♥

haha ja en penna är ju inte det bästa :/

Hanna

Såna där kor är så söta! :)
Sv: Det var de! Har du smakar keso med jordgubb någon gång? :)

Hanna

tack :D haft en bra dag ?:)

Hanna

tack :D haft en bra dag ?:)

emelie andersson

sv: aha okej :) en bra början i alla fall ;)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så hemskt mycket!! :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Haha, eller hur ;)

Alina

hehe ok hämtar posten i dom kan väl va...OK..max ;)
hoppas du haft en fin dag! =)

Jenny Karlsson

Haha åh en penna... Sämsta jag kan komma på är "äran" när man körde tävlingar i skolan, så segt haha!

Har skrivit ett åsiktsinlägg om unga tjejer som "växer upp för fort" Skulle vara jätte kul att höra din åsikt om det också och vad du tycker!
inlägget: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/nanstans-maste-man-ju-dra-en-grans-12410122


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: