044 ~


044. Om man bara tävlar för att vinna äran, är det någon mening att vara med då?

- Ja, varför skulle inte äran vara lika bra att vinna som materiella saker? Äran kan vara minst lika bra att vinna, då man vet att man lyckats med något och inte bara blir överöst med materiella saker. Allt handlar inte om vad man vinner eller hur mycket man vinner, att vinna äran kan vara bra också!


Hej kära vänner! Jag kom upp ur sängen vääldigt sent idag..
Mamma slutade även jobbet tidigare idag så vi bestämde oss för att ta en tripp in till stan och besöka museét, mest för att hitta på något tillsammans. Var så längesen jag var där, så det var faktiskt kul. :)
 
Nu ska jag strax börja städa på mitt rum, det behövs. haha
 
Vad har ni gjort idag?



ebba

Tack tack :D:D

natalia

Haha härligt att du skyller på familjen ;)

Jag har inte gjort så mycket, kom dock upp ur sängen väldigt tidigt...redan vid 10. Har även städat massor :D Duktigt av mig ;)
Nu sitter jag och svarar på kommentarer och ska snart skriva ett till inlägg :D

V I L M A L A ♔

Så sant, äran är också viktig! :)

Jag har bara vart i skolan haha

Linnéa

Oh, vilken läskig bild *uh*

Caroline Blomberg

sv: men åh när du säger så, måste jag ju testa det! hjälper det mot sockersuget också? eller är det bara något som sägs?

Boel

Låter som en ganska mysigt dag :)

Sv: Visst är det :)

Johanna - A dream as a model ♥

Bra svar du skrev där! :)

frida christina

Låter som en härlig dag!

Hanna

Låter som du haft en fin dag :)
Sv: Haha ja, det har du ju rätt i :)

Julia

håller med, äran är också viktig :)

Alina

åfan skulle också behöva städa hehe =)

hoppas du haft en bra dag fina du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: