045 ~

 

045. Länka en tävling på internet som du deltar i just nu

- Blir nog lite svårt då jag inte deltar i någon tävling just nu.
Är ni med i några tävlingar?
Tipsa mig istället då! :)



V I L M A L A ♔

nej tyvärr, ingen D:

Mirra - NH och Hoppryttare

Hej finis!
Jag har en alla hjärtans dag-blogg på min blogg, anmäl dig hemskt gärna, 5 vinnare dras och jag länkar vinnarnas bloggar + skriver en liten text om dem.
Du hittar tävlingen här: http://mirramarika.blogg.se/2014/february/alla-hjartans-dag-blogg.html#comment

Ha en bra alla hjärtans dag!

Alice ツ

Sv; Tack :D

LIENE

Jag är inte med i någon tävling just nu heller :)

Julia Svensson

sv: Åh tack sötis! Vad glad jag blir!♥ Kram

Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING)

Sv: Det vart jättegott :D

Ha en jättebra Alla hjärtans dag! Kram, FitnessbyJulia.

Johanna - A dream as a model ♥

Glad alla hjärtans dag :D

Linnea

Svar: Tack så jätte mycket!
Nej, förra helgen tog jag det mestadels lugnt :)
Hoppas att du haft en bra vecka att du får en toppen (alla hjärtans dag) fredag! ♥
Kram! ♥

frida christina

Är inte heller med i någon tävling just nu!

Amanda

Är det en drink på bilden? :D

Kelly

Fin bild :D

SOPHIEHELENA

Ser god ut :)

Nathalie Tegelstam

Bloggens valentine finns uppe på bloggen, in och kika ifall om det blev du, om inte kommer fler chanser. kram!

Hanna

Åh härlig dricka :D

Katta

Hej grymt fin blogg du har <3 Kolla gärna in min blogg och va också med i helgens blogg <3

Ida ☯ the sky under the sea

Var inte heller med i någon tävling, så googlade fram några bara pga den fågan. Du kan ju kolla om du hittar nån du vill va med i:

http://theskyunderthesea.blogg.se/fjorton/2014/february/045-tavlingar-pa-internet.html

PS. den där drinken såg grymt god ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: