048 ~



048. Vad för slags musik gillar du?

- Jag gillar nog det allra mesta, men något som ligger mig lite varmare om hjärtat är hårdrock och metal.
Det är något som jag har lyssnat på sen jag var 12 år gammal och hörde Slipknot för första gången.
Jag ville åka upp till Stockholm och se dem live när jag var 13 år gammal, men det fick jag inte för mamma.
Efter allt som hänt trodde jag aldrig att jag skulle få se dem live, men det fick jag. Förra året på Metaltown och det var de bästa 90 minuterna i mitt musikaliska liv.



natalia

Jag är också sån som gillar de mesta ;D

natalia

jadå :D

vanja

sv: hahan tack :)

Felicia

kul att veta, gillar det mesta!

puss

Josefine Johansson

jag gillar åxå nästan all musik :)

Johanna - A dream as a model ♥

jag gillar art pop, R&B och lite annat :D

dite

åh vill också se dom live

Ida ☯ the sky under the sea

Åhh, såg dem också på Metaltown förra året. Och lite på Download också. SKITBRA!

Hamdi '

Vad roligt att du äntligen fick se dem live!

Knaperbloggen

oj, riktigt läskiga masker :)

Lina

Ååh vad nice att du sett dem live! Dock kommer slipknot aldrig bli det samma utan Paul... :(

Viktoria Eriksson

Åh hehe aldrig hört dem, men måste ju kolla in dem nu! Annars lyssnar jag nog på lite blandat.. kram <3

Michelle

Jag gillar också lite blandat men dock inte så mycket "hård musik" där det blir mer skrik än musik. :)

frida christina

Åh älskar musik!

frida christina

Åh älskar musik!

frida christina

Åh älskar musik!

Agnes Eriksson

sv: åh taack...
älskade TH när jag va mindre och drog på en av deras konserter, bästa timmarna i mitt liv!! kram

Amanda

Sv: Tack så mycket! :)

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: