051 ~

Free Thoughts | via TumblrFree Thoughts | via TumblrFree Thoughts | via Tumblr

051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
- Gitarr! Jag har en gitarr här hemma, men ena strängen har gått av och så bytte jag bara en sträng så nu låter det jättekonstigt. Ska väl få tummen ur att åka iväg och byta alla strängar samtidigt istället, för jag vet inte hur man byter själv. haha


Hej på er! Ligger fortfarande i sängen med Håkan Hellström & katten som knökar och bökar.
Ska snart ta tag i mitt rum och städa lite, trots att det är det tråkigaste som finns.

Ska ni göra något roligt idag? :)



Amanda

Hade också velat kunna spela gitarr :)

ebba

fin!
Sv: men tack så mycket!

Hanna

Jag hade också vela kunna spela gitarr! :D
Sv: Ja, verkligen :)

Linafoto

Svar: Tack :)

Lovisa Ivarsson

Vacker bild!

vanja

sv: japp :D

V I L M A L A ♔

Hade också velat kunna gitarr! :D

Alice

gitarr är såå sjukt fint!

Emma Broberg

håller med dig, skulle också vilja kunna gitarr! :d hoppas din kväll blir toppen, kram. <3

Milina Salihodzic

Skulle vilja lära mig gitarr!

Josefine Johansson

Själv hade ja valt piano :D

Julia Svensson

sv: Åh tack sötis! Vad glad jag blir! Kram ♥

Linnéa

Ja eller hur, superfin text <3

Hanna Victoria Sahlqvist

Sjukt fin bild :D

julia

fin bild :)

Ackelina

Otroligt vacker bild :)

emelie andersson

älskar att spela gitarr, särskilt på kvällarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: