055 ~

 

055. Är du en organiserad person?

- Jag vet vart jag har mina saker, oftast iallafall.
Även om rummet ser ut som ett bombnedslag så hittar jag oftast de saker jag ska ha ändå. haha
 

Promenaden gick bra, var skönt att få komma ut i naturen lite.
Har nu ätit mat och målat naglarna.
Har tänkt att kika på några avsnitt av Revolution nu.
 
Vad tittar ni på för serier? :)



Nathalie Tegelstam

Nu har du chansen att vinna en bikini från To Die For, besök min blogg för att delta :) kram!

KassandraPalma

Jag tittar på ungefär 6/7 stycken serier i veckan hehe

Boel

Samma för mig, haha :)

Emelie

Grey's Anatomy är bästa serien enligt mig! Älskar den :)

Tess

Det var det verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Emelie

- Nähe, om du inte har något att göra är det helt klart värt att ge den en chans! ;)

emelie andersson

sv: okej vad kul :) jag har också svårt att hitta bloggar som jag fastnar för :)

emelie andersson

sv: jadu, jag gillar bloggar där personen är öppen och sen ska den vara varierande :)

frida christina

Vilken rolig fråga!

J o j z y ♛

SV: Jaaaa, älskar drömfångare! :D

Johanna - A dream as a model ♥

haha känner samma här, hittar mina saker fast det är riktigt stökigt :)

Hamdi '

Jag kollar på ganska många serier faktiskt, ganska blandade haha.
sv: ja, en favorit hos mig!

Julia

jag är väldigt organiserad haha :p

KassandraPalma

sv: jag kollar på lite allt möjligt (: Pretty Little Liars, The Originals, The Foster, Switched at birth och några till (:

Pouline

sv: tack! puss

Pouline

sv: tack! puss

V I L M A L A ♔

Jag tittar inte men om jag ska typ 2 and 1/2 men :D

lina

fin bild:)

Lotta

Sv: Jaa, visst är det!! Alltså jag fick typ en chock när jag såg den bilden på Nellys hemsida.. att H&M har varit extrema med modellerna men att Nelly ska haka på är så trist :/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: