Atmosfear ~

 
Har precis spelat ett DVD-spel med Robin & Linnéa. Man har 49 minuter på sig att samla alla nycklarna och komma in i rädslornas källare för att kunna vinna spelet samtidigt som gatekeepern gör allt för man inte ska lyckas, vilket ingen av oss gjorde den här gången. haha
 
Om en liten stund ska jag och mamma kika på ett avsnitt eller två av The Originials.



LIENE

sv: Kul du tycker det :D

MADDISENJ.SE

Kul att spela spel :D

Julia Svensson

sv: Åh tack sötis! Vad glad jag blir att du tyckte det!♥ Kram

Tess

Kul! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, det är traditionellt samiskt hantverk och de kostar ibland över 2000 kronor, men jag hittade en till ett i sammanhanget riktigt vrakpris :D

Ella

The originals är riktigt bra :)

Maja

hejj!
händer i veckan?
kram :)

amanda

mysigt!

ANNNAIZ

SV: Tack så mycket! :)

Emelie Andersson

Sv: okej du gillar serier då förstår jag :)

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :DD

Linnéa Alpsten

Åh det lät jättekul! :D

Rebecca

Roligt med spel :)

Emelie Andersson

Sv.: ja sånt är ju så olika, tur man är det! :)
Allt bra med dig denna måndag?

Josefine Johansson

spel e så skoj!

Amanda [SPONTAN]

Lät roligt :)

Celine

- Tack så jättemycket! :)

ami

Det där spelet är förjävla roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: