CXWORX ~

 
Godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen för att dra till gymmet och gå på pass. Har bokat in ett CXWORX-pass nu klockan 10:00 så måste dit lite tidigare för att värma upp lite. Var jättelängesen jag var på ett pass så kände att det var dags nu! haha

När jag kommer hem ska jag fortsätta kolla igenom alla mina semesterbilder från förra året. Ska skicka in några bilder och framkalla. Har tänkt att sätta in bilderna i ett album, det är så mysigt att kolla i fotoalbum och inte sitta framför datorn ju!

Vad ska ni göra idag? :)



Emma Broberg

så härligt med morgonträning!! :d ha en bra dag, kram. <3

Julia Svensson

sv: Ja det var det verkligen!♥ Kram

V I L M A L A ♔

Morgonträning :D
Jag ska ta det lugnt och se mello ikväll ;D

LIENE

Ja, det är mysigt med fotoalbum :)
Kram

Lisa Radojewska

Härligt! Hoppas passet gick bra!

sv; Vad bra! :) Idag ska jag fika med en vän!
Kram

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Boel

Härligt :D

Sv: Ja väldigt jobbigt, men är glad att jag mår bättre :)

SOPHIEHELENA

Ja visst är de fin :)

hanna

åh så roligt hoppas det gick bra! :D
jag ska åka och gymma snart med :D

malin

hoppas du hade ett bra pass! :D

Julia

skulle också vilja framkalla bilder och göra ett fotoalbum med dom:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: