Dagens i-landsproblem ~

 
Hej! Sitter just nu vid köksbordet med mamma som sitter och muttrar lite för sig själv.
Jag funderar på om jag ska kika några avsnitt på någon serie, kan dock inte bestämma mig om jag ska börja kika på säsong två av Revolution eller om jag ska fortsätta kolla på Gossip Girl, dagens i-landsproblem.
 
Vad har ni gjort idag? :)



KassandraPalma

Vad menas ned i-landsproblem? Hehe

Sanna Preifelt

HAHAHAHAAHAHA, jag skrattade hur länge som helst åt den där bilden ;P

Hanna

SV: tack så mycket! :)

J

sv:
ja de va sjukt gott!

Linnéa

Ja, jag älskar min vita blivande klänning, väntar på att den ska komma i brevlådan nu i veckan <3

V I L M A L A ♔

HAHAH DEN BILDEN … Jag har bara ätit frukost än så länge! Ha en grym onsdag ♥

i s a b e l l a w l

svar: tack så jätte mycket ♡

natalia

Haha så skön bild ;D

Johanna

Jag skulle helt klart valt Gossip Girl! Så himla bra! Kram

Ida ☯ the sky under the sea

Se klart GG och sedan Revenge! Älskar dem båda :D

Katta

Fin blogg! :D Kolla gärna in min blogg :) Säg också gärna vad du tycker om bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: