Frukostdejt ~

Breakfast 💖🎀Breakfast 💖🎀
 
Hej! Sitter just nu i min säng och ska strax packa gymväskan. Innan jag drar till gymmet ska jag på frukostdejt med min kära vän Erica, vi har inte träffats på 60 dagar, så det är nog dags nu. Senast vi träffades var annan dag jul och då bor vi ändå i samma stad, en ganska liten stad också ska väl tilläggas.

Vad ska ni göra en söndag som denna?



Lisa Radojewska

MEN GUD VAD GOTT!
Lycka till på gymmet :)

sV; Ja de va gott!
Kram

VICTORIA

Ååå gott!

Sanna Preifelt

Åh mums vilken fantastisk frukost :) ❤
Jag ska kolla OS-finalen, möjligtvis gå till gymmet efteråt eller ta en promenad :)

Boel

Mums vad gott :D

Sv: Roligt att du gillar den :)

i s a b e l l a w l

svar: ja, verkligen! Det i bild här ovanför ser ju inte så dumt ut det häller ;)

natalia

Blir massa seiretittande för min del ;D

Rebecca

Gott!
Nu är veckansblogg vinnarna dragna. Kika in och se om det blev du, anmäl dig gärna igen oavsett om du vann eller inte. Ha en härlig söndag! :)
http://byrrebecka.blogg.se/2014/february/veckansbloggvinnare-ny-omgang.html#comments

Linnéa

Mmmm, ser riktigt gott ut <3

Amanda [SPONTAN]

Mums :)

Annika

Mums :)

Hanna

Vad mysig frukost!
Sv: Jag har då fått de så lyssnar nästan inget på Spotify längre,men förhoppningsvis är det ingen tidsbegränsning längre! :)

Julia

gott :D

LIENE

Mysigt med frukostdejt :)
Jag har bara hunnit vara i kyrkan och ätit.
Kram

Hanna

Åh, det på bilden ser riktigt gott ut :D

Hoppas du haft en bra söndag, kram!

Hanna Victoria Sahlqvist

Oh herre gud va gott! :D

Pauline

så gott!

JOSEFINSDREAM ♡

oj oj va lyxigt !

Tess

Mums, vad gott! :) Kram

Beccys 2.0

Mums, vad gott det ser ut :)

Svar: Jag tränade också cxworx, fast i en månad. Hur tyckte du att det va?:)

Angie Skarenstedt | NYC

Vad gott det ser ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: