Godmorgon från mig och katten ~

 
Här ligger vi och drar oss, skönt ju!
Ska nog ligga kvar i sängen ett tag till och kika lite på serier, Pretty Little Liars kommer ju idag.
Föresten, är det någon som vet vad som händer med serien Ravenswood? Var det avslutning förra veckan eller kommer det mer? Är ju spännande där nu, vill ju veta vad som händer med alla. haha

Annars händer inte så mycket idag, vad jag vet.

Vad ska ni göra idag?



amanda

söt bild!

Linnéa

Sååå söt <3

Amanda

Åh vad söt!

emelie andersson

sv: ja, har du varit i Kalmar? :)
ja det gör ju det!

Elin

Idag ska jag och några kompisar vara med varandra och sova över osånt :)

Det skulle vara roligt om du checkade in på min blogg och lämnar en kommentar efter dig så jag vet att du har varit där.

Kram

LIENE

sv: Okej :)
Jag har inga planer för idag.

frida christina

Men åh så söt misse!

Amanda

Så mysigt!

Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING)

SV: Så otroligt fin :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack för åsikten, du är inte ensam om den, så det blir nog en sådan. Eller en Nikon D5100 som jag fick tips om i kommentarsfältet, som tydligen är i mellanprisklassen, men ändå en bra kamera :D

natalia

Haha nej det är inte en rumpa i bakgrunden, vad jag vet iallafall ;)


Så fin katt :)

Julia

Söt! :D

Ida ☯ the sky under the sea

Mjau! Har inte sett de två senaste Ravenswood, men på imdb har de inga fler avsnitt än det som sändes nu senast (och imdb brukar ju stämma).


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: