Happy or Sad ~

yes | via Tumblr
Hej! Sitter just nu i sängen med en mugg hälsofil och lite serier.
Ska snart sova, är skittrött men kände att jag inte riktigt kunde lägga mig när klockan var sju
och tröttheten slog till. Nu börjar jag dock bli pigg igen, så vi får väl se hur det här slutar haha.
 
Körde ben idag på gymmet och känner hur träningsvärken sakta men säkert kommer krypandes, gött ju!
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå på ett nytt cxworx-pass imorgon för att mörda magen
lite till, så det återstår väl helt enkelt att se imorgon bitti hur jag känner då.

Nu ska jag äta klart och kika klart, innan klockan springer iväg ännu mer!
Godnatt! :)



KassandraPalma

sv: musik är det bästa som finns!

Agnes Eriksson

sv: ja verkligen.. tillbaka på bloggen btw!
musik är bästa! kram

Sanna Preifelt

Vad grym du är :)
Och musik är bäst!

sara

hur funkar cxworx-passen?

josefine

Svar; tack så mycket, vad glad jag blir!

V I L M A L A ♔

så sann Bild, jag lyssnar alltid på musik för att göra mig glad <3

Linnéa

Ja, se verkligen den filmen, såååå bra <3

Michelle

Duktig som har tränat! :)

jennifer

sv: åh tack!

Linnéa

Gillar verkligen "citatet" :)

Pauline

så sant, musik funkar alltid


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: