När man gör allt för snapchat ~

Såhär såg jag ut igår, när jag och mamma sjöng en låt för min vän Mikk. Vi målade mustascher på oss och sjöng om en man med en mustasch. Som svar hade Mikk målat en grön mustasch med skägg på sig själv.

Sitter just nu i min säng med katten, mätt som en plätt efter all tacos vi åt förut. Vi äter det inte ofta, men gud så gott det är!! Jag har sån sjuk träningsvärk i bröstmusklerna, skuldrorna, axlarna och underarmarna från träningen igår då jag tränade armar och bröst. Imorgon kommer jag ha träningsvärk i magen, för det har jag alltid på söndagar när jag kört cxworx på lördagar. Imorgon har jag iallafall tänkt att träna benen då träningsvärken nästan är helt borta där, haha.
 
Vad gör ni ikväll?



Johanna - A dream as a model ♥

finis, låter kreativt :D

Linnéa

Haha, tjusig tjej <3

jennifer

sv: tack! vad roligt att höra :)

Julia Svensson

sv: Jaha det var ju rätt långt kvar då! grattis grattis!!♥ Kram

Julia

HAHA va gullig du ser ut:3 [no peddo] :D
sv: Tack så mycket, kul att du tycker det! :)

linellas

hahah så söt

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja jag håller tummarna varje dag. Jag skulle bli så deppig om vi inte kan åka.

V I L M A L A ♔

haha vad söt! Jag mellomyste :D

KassandraPalma

sv: haha ja, jag har mycket tid över om dagarna som jag fördriver med många filmer

LIENE

Igår kväll slappade jag bara :)

natalia

Haha härlig bild ;D

lina

Jag får ingen låt!
Sv: tack det var ett stor steg och farligt lär göra det mer gånger då det kändes som hon kände mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: