Revolution ~

nate and charlie revolution gif - Căutare Google
 
Sitter just nu i min säng och väntar på att mamma ska duscha klart så att jag kan hoppa in och duscha. Har tittat på alldeles för många avsnitt av revolution och därmed inte gjort någonting annat idag, haha. Började ju som sagt titta på säsong två inatt och det är så spännande så jag tror allt att jag ska fortsätta titta efter att jag har duschat också. Har 5 avsnitt kvar innan det nya kommer ut imorgon, så vi får väl helt enkelt se hur länge jag tittar idag. haha
 
Vad har ni gjort idag?



Michelle

Ibland är det skönt att bara slöa framför en massa serier! :) .. Behöver en sådan dag. Kanske tar den till helgen :D..

Själv har jag faktiskt fixat video till bloggen, skrivit en del, läst lite samt planerat skolgrejer! :)

Johanna - A dream as a model ♥

det låter ju trevligt att titta på serie :D

KassandraPalma

sv: jaha okej, tack för förklaringen!! lär behöva det då jag läser många bloggar som brukar skriva så

julia

sv: Åh tack sötis! Vad glad jag blir! ♥ Kramar

B R O W N S U G A R

Jag har varit ledig så unnade mig sushi & långprommenad :D

Flisan

sv: jora min onsdag har vart bra din då? :)

har bytt blogg, min förra blogg var flizanlizan.blogg.se

Alice

åh har aldrig sett den.. vad handlar den om? Älskar serier!

Hanna

Sån är jag också, börjar jag en gång se serier kan jag nästan inte sluta :P

Lina Johansson

- Ja verkligen! :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Tack ska du ha! :) vad glas jag blir! :)

Jennifer

Sv: jaa super fina!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Älskar också Weheartit! :)

Julia

sv: Tack så mycket, visst är han! :D Ja det har jag också tänkt på:)

Amanda [SPONTAN]

Lät härligt :)

Julia

Mysigt att titta på massa serieavsnitt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: