Serier ~

 
Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska strax börja göra mig iordning, ska in till stan på ett möte vid 11.. Är dock inte supertaggad men det får väl gå. Tittade precis på förra veckans avsnitt av Reign, och gud vad bra det är. Orkar knappt vänta tills fredag då nästa avsnitt kommer ut! hahaha
När jag kommer hem sen så ska jag nog kika på ett avsnitt av Switched at birth innan det är dags att sticka till gymmet. Ikvälll ska jag hinna se Pretty Little Liars och Ravenswood som kom ut idag också, mycket serietittande här idag! Men vad gör det? Jag har ju ändå inget bättre för mig. :)



Amanda

Mysigt att titta på serier :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack så mycket:)

Åh jag älskar att titta på serier.

malin

fin bild!! :)

-tack! :D

Viktoria Eriksson

Härligt med serietittande ;) Fin bild! <3 kram

LIENE

sv: Ja, absolut.

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :D

leavanny.blogg.se

Så fin bild :)

ISABELLA - En härlig blandning mellan svensk och serb

Sv: jodå, det funkar. Vad har du gjort idag då? kram :D

Julia Svensson

sv: Åh tack sötis! Haha nej det är ju oftast så tyvärr!♥ Kram

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Att titta på serier är hur kul som helst, men ibland kan jag känna att jag lägger lite väl mkt tid på det, så försöker alltid multitaska när jag kollar och typ blogga, städa, diska eller laga mat samtidigt liksom :)

leavanny.blogg.se

SV: tack :D

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :)

natalia

Jättefin bild :D

Linnéa

Vilken underbar bild <3

My Vestlund

Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: