Unicorns ~

 
Godmorgon! Ska strax lägga ifrån mig datorn och gå ut i köket och fixa något att äta till frukost.
Jag älskar att äta mannagrynsgröt, men tycker att det är så sjukt tråkigt att göra iordning,
så det får nog bli typ smörgås eller något liknande.
 
Senare idag ska jag plugga lite, har jag tänkt.
Fast helst av allt vill jag bara kolla på revolution, fast det får bli som belöning när jag pluggat.
 
Vad ska ni göra idag?



Hanna

Nu blev jag sugen på mannagrynsgröt! :O
Sv: Haha precis! :P

Amanda

Hahah vilken rolig bild xD

Amanda [SPONTAN]

Haha, älskar bilden!

aina [fotoblogg]

Haha åh bilden!! :D

Eriica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Linda

så sant

Tess

Haha kul :)
Nu har jag äntligen börjar med KlurigaGåtan igen! Skall försöka lägga upp det varje onsdag och söndag. Du är välkommen hit och börja klura :D kram!

VERONICA - modeblogg

Hahaha rolig bild. Riktigt rolig! :) Kramar

malin

ahhaa så söt


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: