003 ~

Hej, vi är släkt med träskmonstret Shrek.
 
 003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen.
Det här är ett ganska fint inlägg. Ganska passande också nu när alla gör årsresuméer.
 
Är du också sugen på att köra det här? Hela listan hittar du här.



Johanna Gustafsson

Sv: Jag körde lite kondition samt pass B på ett 5x5 schema, knäböj, marklyft och militärpress :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: ja jag förstår det, men för mig är de bara FÖR läskiga, jag står inte ut >.<

Jag kör den här listan faktiskt :D

agnesandersson

Hoppas du har haft en bra start på det nya året :)
kram

a g n e s

- jag ska blogga snart tänkte jag :)
har du en bra fredag? x

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh, lermask såg skönt ut :D

PINKPIERCINGS.se

svar: Tack :D

hanna

det är stört hur stor skillnad det egentligen är på grund av något litet som skinn :O

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vad är det för ansiktsmask? Kan inte riktigt sånt här, så bara tar nån jag tycker ser god ut, haha!

OLIVIA

Åh vilken go bild :D

sv: åh tack:D
kramis♥

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Tack!
Jaha, okej! Men då vet jag :) har hört dock att H&Ms egna produkter innehåller farliga ämnen för kroppen... fast vet inte om det är sant. kan inte sånt där, haha ;D

☆Z I N J A☆

haha snygga;D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Jag vet inte vad som är sant och inte, vet att jag har en bodylotion från H&M just för att den var billig, haha. Men ansiktsmasker köper jag på Affection, fast jag har typ ansiktsmask en gång om året. Men ska börja ha typ en gång i månaden nu! Men har aldrig förstått vilken man ska ha.. kan inte alla bara vara bra för alla hudtyper och ha samma effekter? :<

LORISSA LOVEBOMB

sv: du är inte klok ;) <3

Hanna

Tack så mycket! Vad gullig du är!
Kul med ansikts mask!

Sara

så skönt med ansiktsmask :)

Jasmine

sv:
ja verkligen!

Lollee

Super söta, haha! :)

Kristina

SV: tack så mycket :D

Linnéa

Haha, ja pinsamt värre, fast jag nu i efterhand kan man bara skratta åt situationen :) Jag lyckades hitta en handduk ute i korridor *haha*

Mia Forsberg

haha ja det var inte så kul :P fast låter inte så kul att plugga heller ;)

Nathalie Tegelstam

haha vad söta :)

MADDISENJ.SE

haha sköna!

Carina

Ni ser lite läskiga ut =)

Lisa Radojewska

sV; så lite så! åh har ni gjort ansiktsmaskerna själva eller köpt dom? :)
Kram

Boel

Sv: Kanske det :)

claes-göran olofsson

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till min blogg där videon finns, som spelas upp på youtube

Linnea

Så mysigt med ansiktsbehandling!
Hoppas att du fått en kanon bra start på det nya året!
Planer för helgen?
Kram♥

milina.blogg.se

skönt med ansiktsmask :)

V I L M A L A ♔

HAHA awe söta c:

V I L M A L A ♔

*Äglöde svara på den andra*
sv; byxdress är sjukt snyggt och trendigt :)

Emelie

Haha härlig bild!

Tess

Haha, så söta! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: