007 ~

 
007. Hur var du som barn?

- Jag var väldigt snäll som barn. :)




Johanna

åh så söt!

OLIVIA

såå söt!

sv: hihi tack :D
kramis♥

Amanda

Söt :D

V I L M A L A ♔

Naweee gud vad gullig ^^

vanja

såå söt :)

Lisa Radojewska

hihi så söt!

Sv; Tack snälla :)
Kram

En plats i solen

Så söt =)

Ja, jag vill helst slippa få ont igen. Men tyvärr är det en åkomma som kommer återkomma med jämna mellan rum tyvärr :(

a g n e s

- okok :)
jag svarar kommentarer och lyssnar på musik :)
vad gillar du mest med att blogga? x

söööt!

isabella

aw så söt! :)

Emelie

Åh så söt! ^^

Lina

Jag tror du ljuger så himla mycket!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så söt! ;D

Svar: Det gör mig inte mindre rädd, haha..

amanda

söt!

Linnéa

Hihi, sååå söt <3

malin

haha åh så söt :D

The Revolt

Vad gullig hahaha xD Det är bra med snälla barn ^^

Svar: jahaa okey, då förstår jag :/ Aoo, men hoppas iaf att det går bra, hur du än väljer att göra! *Håller tummarna*

Du sa att du vet vad du vill jobba med; vad vill du jobba med?:D ^^

Mia Forsberg

Haha nja jag vet inte, orkar inte det :D

Emmy

Aw va söööt!

sv;
Åh taack, huset var inte bara fint utan även jättegott tihi!

Får be så hemskt mycket om ursäkt också för det så sena svaret. Kram :D

amanda

sv: tack :d har du tips på vad jag kan blogga om? :D

amanda

jag håller på med både en bekännelse lista och en serie lista men har för få punkter/serier med för att kunna publicera :P

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Tack! Jo, jag vill ha tre stycken. En på handleden, en på revbenen och en som jag inte vet vart jag vill ha. Vill ha nära hjärtat, men vet inte. Kommer göra såååå ooooont!

elin stridh

ja, man vill ju ha alla helst :D

Linnéa

Hihi, ingen orsak :p

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Haha, det märker vi. ;)

Mamsen

Du var världens snällaste och goaste "unge" :)





A

sv: filmen var bra :)

En plats i solen

Ja, men nu vet jag hur det är så, då vet jag hur jag får det fixat och ett par veckors vila så kan jag köra igång igen, så nu slipper jag gå länge med så iaf :)

natalia

Åh vilken sötnos :)

amanda

sv: just nu följer jag 8 serier och sen har jag kollat klart på flera :p själv då?

Mia Forsberg

Haha nä men jag lär nog glömma bort den där burken :P

Har du några planer för idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: