009 ~

 
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?

- Även om livet var enklare som barn, så skulle jag inte vilja vara ett barn igen. Det finns för många nackdelar och jag tycker om att vara tillräckligt gammal för att kunna bestämma över mig själv :)




Ida ☯ the sky under the sea

Håller med! Mitt svar på dagens fråga började liknande som ditt.

Alice

åh vad härligt!

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ah okej gör det :D ♥

Anonym

Sv: en vikarie som berättade hela provet dagen innan!

HJJONSSON

Sv. Han tackar hehe!

haha, men tänk hur du hade kunnat te.x börja hålla på med de du drömmar om nu redan som barn då och varit helt profisionell inom den branchen nu då. eller , kanske bara är mina tankar om mitt egna liv haha ;)

hanna

var passet roligt ? :D

Diana

Håller med!

-Diana Saveh

V I L M A L A ♔

Läntar till jag är 18 lite smått :)

Matilda Johansson

Sötis! :)

freja

ja det var alltid lättare som barn. härlig bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: