010 ~

bilden är från 2010, höhöh


010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också.

- Vi brukade ta en tennisboll och kasta den mot väggen i skolan och sen hoppa över bollen när den var påväg ner igen. Det var kul! haha




Åsa

Sv: Kul att du gillade den!
Bloglovin byte?
Kram

En plats i solen

haha det lät riktigt kul :) skall snart skriva mitt inlägg :)

Bambi ♥

Kul att kolla på gamla bilder ^^
Har bytt blogg från himekobunny.devote.se

Carro

Färgat håret någon gång? I så fall med vilken färg? Dedär är typ min dröm hårfärg!

För dig som är intresserad av allt som har med mat, bakning, tårtor och maaaassa bilder och recept att göra är min blogg perfekt! Checka in vetja ;)

Michelle

Jag körde också många bollspel när ja var yngre! :)

natalia

Hihi det lät kul :D

natalia

Du är länkad i min blogg nu :D

hanna

det är väldigt kul med lekar, vi brukade köra king! :D det var roligt ! eller hopprep hela klassen!
hoppas du får en fin fredag!

Lisa Radojewska

sv; aawh tack snälla! Vad glad jag blir!

Kram

Ping Lowhngren

- hahha jamen percis! ;)

amanda

söt :D

amanda

den leken gjorde vi också :D

Hanna

Ja, det kommer jag ihåg! Kallades det inte något också? Jag minns inte riktigt :)
SV: Tack! :)

Ping Lowhngren

- Oh tack ska du ha! :DD

Mizca

Hej!
Nu har jag dragit vinnaren i Veckans Blogg - kolla in bloggen och se om det blev du!
Om inte finns chansen till nästa vecka redan uppe :)

En plats i solen

Ja kan tänka mig det finns många namn på den leken :)

natalia

Svar: Haha jag kände för en olycklig burk med ;D

Bambi ♥

SV: Tack!

Alice

sv: Tack så mycket! :D

Johanna - A dream as a model ♥

hehe kom ihåg den leken! :)

Boel

Det var roligt :D

Sv: Varsågod :)

Solin

SV: Roligt att du gillade det :)

Linna

Svar: Ja det har jag! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills och att du får en bra fredagskväll :)
Några planer inför morgondagen?
Kram ♥

The Revolt

Vad söt! XD

Svar: Jaha okey, då förstår jag ^^

Isabelle

Sv: Är faktiskt mest inne på den♡

Yuki Yoursic

oh vad gullig bild ^^

vanja

sv: nja, men det kan hända även den bästa du vet ;D

malin

fin! :)

milina.blogg.se

söt bild!

Diana Saveh

Sv: Men tack snälla! <3

-Diana Saveh

så fint öga!
sv: dit kommer jag, frågan är bara när!:)

LIENE

Åh den där leken var jättekul!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: