011 ~

 

011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen

Hiss
- Jag hade ett eget lamm som jag matade en sommar.
- Jag hade många fina djur, bland annat marsvin och en kanin.
- Min första och bästa vän (vi träffades när vi var typ 5-6 år) blev min styvsyster 6 år senare.

Diss
- Monstret som bodde i under våran trappa.
- Att jag var tvungen att städa undan alla mina leksaker innan jag skulle sova. Mamma förstod ju aldrig att jag skulle fortsätta leka med det när jag vaknade, men när jag väl vaknade brukade jag ändå aldrig fortsätta med samma lek.
- När jag cyklade över ett cykelställ, slog en volt i luften och skrapade upp hela underarmen.




bexollila.

ja visst är bobby mega sööööt!

haha älskar bilden (a)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jag jobbar på ett café i Luleå. :) Lagar mat, kokar kaffe och serverar gäster typ :)

natalia

Åh vilket härligt inlägg och bra bild! ;D

OLIVIA

Haha härligt inlägg, gillade det starkt :D

sv: hihi åh tack :D
kramis♥

Boel

Roligt inlägg :D

SV: Håller verkligen med om att den verkar rolig :P

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Det är bra här :)

En flicka som är stark

så himla rolig bild :D

Emelie

Vilket roligt inlägg (: Gillar bilden också, höhö

Lisa Radojewska

shaha kul bild ;)

sv; okej! Inte några för morgondagen heller? :)
Idag ska ja bara vila och imorgon ska jag ha vilo dag = inget gym. Kanske tar en promenad med mamma, sen ska jag fixa mig typ ansikts mask, hårinpackning, raka benen osv och sover nog hos killen :)


Kram

Lisa Radojewska

shaha kul bild ;)

sv; okej! Inte några för morgondagen heller? :)
Idag ska ja bara vila och imorgon ska jag ha vilo dag = inget gym. Kanske tar en promenad med mamma, sen ska jag fixa mig typ ansikts mask, hårinpackning, raka benen osv och sover nog hos killen :)


Kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: ELlerhur! diggar dem :D

Ida Lindborg ♡

Sv: Tusen tack! :d

milina.blogg.se

jag fick nästan ett lamm när jag var liten haha. hade häst och dom hade lammungar där och mamman till en var jätte elak så om inte en annan mamma tog hand om ungen hade jag och min mamma tagit med oss den hem ;)

Anonym

Super fin blogg!
Kolla gärna min blogg skulle bli super glad värkligen.

A l i c i a s egna fotoblogg ❤

Åh, hade också ett lamm som jag matade, hihi! :')

Elin

hihi gillar bilden!
sv: tack! :)

veronica eriksson

Gillar inlägget, haha kul bild :) Kram

A

sv: tack :)

Michelle

Bilden!! Hahaha... elakt!

Celine

- Åh det hoppas jag också! Haha :D

Lina Johansson

Kul att läsa!:)

sv: ja verkligen :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Huu, jag gillar lite minus på vintern ^^

Pauline

vad mysigt me ett lamm!

Matilda

Hahah härligt inlägg! Jag hade en get vid namn hjördis ;D

malin

gud så kul att ni blev styvsystrar!! :) hhahah måste göra så som på bilden xD


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: