012 ~

012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn

- Min barbiebil med hästtransport.


- Alla mina barbiedockor, slutade leka med barbiedockor när jag var 12-13 år.
- Mulle Meck (Datorspel, men ändå)


- Min gosedjurshund, han var med mig överallt.
- Mina djur tyckte jag också extra mycket om, men dom var ju självklart inga leksaker. Tyckte extra mycket om att gå ut och gå med min kanin i kopplet.




a g n e s

jag älskade barbies när jag var liten haha..
- min kväll är bara bra! vad gör du? x

Emelie

Åh Barbie var typ hela mitt liv när jag var liten, haha, älskade verkligen att leka med det ^^

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Mulle meck älskade jag! :D

Svar: Det blev ingen skräckfilm, blev en thriller-film som heter "bakom stängda dörrar". Riktigt bra film!

Solin

SV: Tusen tack!:)

Amanda Persson

mullemeck,, ååh det var tider! kram :)

Stina

Din blogg är så bra!

irma frisör och makeupartist!


Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

Ida ☯ the sky under the sea

Älskade också Barbies! Det jag lekte längst med var dock Lego, till 13 år. Min yngre kusin försökte få mig att leka med det då jag var ca 15 också, men hade liksom tappat min lekfunktion och kände mig bara awkward haha.

Hanna

Åh barbie! Haha, vilka minnen :D

Isabella

Snygg design!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: