016 ~

016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
- This is England, bara för att den är så grymt bra. Älskar alla människorna i filmen.
Har ni inte sett den, SE DEN!!

http://outnow.ch/Media/Movies/Bilder/2006/ThisIsEngland/movie.fs/03.jpg



V I L M A L A ♔

Tack för tipset :D

ANGELICA - Hälsosamt

Känner igen namnet, kanske har sett den ;)

Amanda

den kanske man borde se :)

Åsa

Bra tips!

Linda

den gillar jag inte alls:D

måste jag se :D

paulina

åh den måste jag se då ;)

Emma

Bra tips! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

The Revolt

Den har jag velat se, men har aldrig hittat ngt bra tillfälle att göra det haha xD det har aldrig blivit av bara >.<

Svar: vadå? :o Gick den inte bra?:(

Julia Svensson

sv: Åh tack söta du! Haft en bra dag idag då?♥ Kram

hanna

ja det var jätte roligt :D

MartinaOlsson

sv; härligt! samma här :)

lina

Den är bra!

Linnéa

Åh, en av mina riktiga favoritfilmer <3

En plats i solen

Den har jag inte sett, får kanske göra det

Karin Lygnersjö

Vad oväntat val! Men kul att se hur alla väljer så olika! :)

SOPHIEHELENA

Visst är hon :)
Tror jag har sett den!

Boel

Den är bra :D

Sv: Visst är den fin HAHA xD

Mia Forsberg

ja men precis :)

Lina Johansson

- Tack! :)

Carolina - asslatjejerna

Den har jag faktistk inte sett!

BYSMJ +

inte sett den men sugen på att se den!

LIENE

sv: Jag prioriterar annat :)

Madeleine Jonsson

jag skulle välja the holiday :P

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag vet inte vilken film faktiskt, men om man skulle välja serie så skulle jag säga The Mentalist, OC, Glee eller House :)

Tess

En sån himla bra film, men jag hade nog valt Glee om man får välja en serie. Underbart att folk bara bryter ut i sång

FrökenTV, bloggen om tv och film

måste se den.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: