018 ~

018. Hiss & Diss – Filmer
Hiss
- Fjällbackamorden- & Johan Falk filmerna

 
 

- Bra komedier och inte de där dåliga som inte har någon mening, som typ Spring Breakers.

- Typiska kärlekstjejiga filmer.

 

Diss

- Dåligt översatta filmer

- Krigsfilmer

- Eragon. (Började läsa böckerna och när jag läst halva andra boken kollade jag på filmen för andra gången, fy vad dålig den är.)




Boel

Chuck :3
Sv: Visst är han söt, hihi^^

V I L M A L A ♔

Den filmen med chuck "chalette girl" är helt okej, men ganska bra för vara så n film imed att chucck är med <3<3<33<3

Johanna

älskar johan falk och fjällbackamorden, så himla bra!

malin

kul inlägg! :)

Amanda [SPONTAN]

Intressant läsning :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Dåligt översatta filmer/serier är bland det värsta som finns haha cx

MartinaOlsson

sv; tack! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åhhhhh Eragon. Sådan film-flopp att de inte ens kunde göra en andra. Böckerna är underbara. Om jag blir rik ska jag göra en remake som gör böckerna rättvisa!

Sanna Widman

Hej Fina du! :)
Nu är veckans vinnare uppe så kika gärna in om du blev en av vinnarna och anmäl dig jättegärna igen! :)
http://sannawidman.se/2014/january/veckans-vinnare-ny-omgang-3.html#comment
KRAM

Åh filmen med Ed westwick <3

Natalie

Åh Johan Falk-filmerna är så himla bra:)

LINA

fin blogg!! :)
haft en bra helg? :)

Åsa

Sv: Tack! :D
Kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Själv dissar jag i princip alla svenska filmer, förutom wallander, beck och det där..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: