021 ~


021. Vad är det roligaste du sett ett djur göra?

- Frågan är hur man ska tolka roligt. Jag tyckte att det var riktigt roligt att träna agility med Dianthus. Vissa dagar gick det jättebra och andra dagar var han en riktig pajas som inte alls ville samarbeta, min lille skrutt!


Gymmet gick helt klart bättre idag, körde kondition i totalt 30 min och sen styrka i 40 min. Fick även massage av en stol, sköööönt! Nu sitter jag i min säng och väntar på att maten ska bli klar, för jag är så hungrig att jag snart äter upp en av katterna, nomnomnom.



Celine

- Tack så mycket! :D

Amanda

Söt bild!

Emma Broberg

nej så söt! (:

Lina Johansson

- Ja verkligen! :)

Ebba ♥

Åh vad söt!

Hoppas allt är bra med dig, kram ♥

kaffehörnan

Vad söt han är

Lisa Radojewska

sv, Tack! ja verkligen, kände mig supernöjd igår!
Såfiiin
Kram

Moa Edström

Vilken fin blogg du har!!
Kika gärna in på min och lämna en kommentar! Kram :)

Linnéa

Sååå söt <3

Pauline

vad roligt!

Boel

Haha vad gosigt :')

Sv: Ja, super tråk!

Ali hajizadeh

sv: tack så mycket:)
vilken söt bild!
ha en bra kväll!

Ali hajizadeh

sv: tack så mycket :)
vilken söt bild!
ha en bra kväll!

julia

söt bild :)

Nicolina

Sv. Taaack :)

Nicolina

Sv. Taaack :)

ANGELICA - Hälsosamt

så söt!

Emma

Men åh så söt! :)
Svar: Tusen tack! :)
Kram

Lotta

Sv: Härligt :) och oooooh vilken söt liten mus :D

Linda

va söt!

LIENE

sv: Ja, den verkar spännande :)

Kul inlägg. Djur är så söta.

Michelle

Nej men vad söt!! :) .. dock är jag lite rädd för möss/råttor

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vad söt!

Michelle

sv: Nu skäms jag, hamster eller hur? ..Jag vill inte vara otrevlig men jag hade nog varit lite rädd för den lillen med. Jag var mycket mer våghalsig när jag var yngre! :)

melinda ♥

Aw vad söt!

linah

meen, såsöt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: