2013-01-12 ~

Godmorgon! Klockan ringde vid 10, men jag vaknade inte förrän nu vid tolv. Känns bra. haha
Idag står inte mycket på schemat, ska fortsätta plugga... Har tenta på onsdag och på lördag. Jagorkarinte.

Vad ska ni göra idag? :)



Carolina - asslatjejerna

Usch jag har också plugg egentligen, men det får vänta tills ikväll...

LIENE

Idag har jag varit till kyrkan och nu lagar jag mat. Ska bara ta det lugnt :)
Kram och lycka till med pluggandet!

Milina Salihodzic

Skönt att sova länge!
- tack :)

The Revolt

Vad är det du ska plugga på?:o

Svar: ja, visst är hon xD

malin

åh jobbigt :/

-tack finis! :D

Emelie

Usch för tenta :/

Boel

Lycka till med plugget!

Sv: Njäe. Idag har inte varit världens bästa dag. Tror jag behöver sugiga dagar för att uppskatta bra dagar :)

julia

jobbigt med så mkt plugg :/

veronica eriksson

Skola och plugg tar verkligen kål på en.. Kram :)

SOPHIEHELENA

Ja eller hur :)

Nicolina

Sv. Jaa :)

Victoria

Tack visst är han :)

Idag har jag inte gjort mk, tvättat & sorterat papper. Ska snart på personalmöte. Hoppas du haft en fin söndag.

amanda

söt bild :D

Emelie

Hoppas att allt pluggande gick bra (:

Anita

Duktig du är som håller igång pluggandet!

Julia Forsberg

Sv: Tack så mycket! :)

Amanda [SPONTAN]

Nej vilken söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: