Gymmet: Pass ~

Nu ska jag strax sticka iväg till gymmet, det är pass som gäller idag. WoopWoop.



Isabelle

Sv:Tack♡

LIENE

Ja, man ska tänka på utvecklingen, och inte alltid ser man den på en gång :)

V I L M A L A ♔

Vad roligt! Lycka till!
sv; du är fin :)

LORISSA LOVEBOMB

Men tack sötnöt, så glad jag blir! Och den där bilden är himla vettig :D

Mizca

Hej!
Du var med i tävlingen som LorissaLoveBomb.se hade i samarbete med mig och min lilla webbutik!
Jag förlänger mitt lilla erbjudande veckan ut. Om du vill ha din favorittavla så får du den för 40:- istället, (eller en personlig tavla för 50:-) om du anger LorissaLoveBomb i ämnes raden och mailar till [email protected]

Kram på dig!
//www.mizcasdesign.tictail.com

Hanna

hehe okej :) skönt med ett pass ! vad är det för pass? :D

Boel

Lycka till :D

Sv: Tack :D

- Jaa, väldigt fel hahaha!

En plats i solen

Hoppas det gick bra på gymmet :)

Pauline

oj det bilden visar skulle jag vilja kunna!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Lycka till! Hoppas det går bra :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; tack! ♥ söt du är :)

åh vad kul med yoga! vi skulle ha det igår på idrotten men jag kan ju såklart inte vara med på det för jag har ju ryggen som jag har gjort illa :ccc

SOPHIEHELENA

Tack :)
Jag ska jobba som assistent/stödperson :)

Alice

sv: Tack! ja det har jag, såå spännande!

vanja

sv: nja egentligen inte då det inte var vårt fel :/

MADDISENJ.SE

Härligt

☆Z I N J A☆

vad kul med träning!

Josse

kört hårt!

Anonym

Svar; Ja det har du rättt i!

HEja dig! :D





Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig. Lite trött dock men på ett bra sätt :)

isabellaa

Körde också pass på gymmet idag! :D Vad körde du för pass?

Carolina - Stall Assla

Härligt!

Milina Salihodzic

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: