Gymmet ~

Har ett pass inbokat klockan fem, så drar till gymmet nu och tränar en sväng innan. WoopWoop!
Vi hörs senare :)



Elin

Vad skönt att träna! Vad blir det för pass? :)

a g n e s

- följer dig nu och blev nummer 67 :D
vad gör du? x

Mia Forsberg

Tack så mycket! Jag hoppas också att jag blir bättre, ska dricka lite coca-cola ikväll, det sägs ju hjälpa om man har magsjuka :) Som tur är har det inte brytit ut helt men är svag och trött.. :/ Hoppas det inte blir värre då jag MÅSTE till universitetet imorrn.

Vad ska du göra ikväll? :)

Meja

Härligt med träning!! U go girl!

Hanna

Härligt med träning hoppas passet går bra!:D

V I L M A L A ♔

Härligt!Träna hårt kram
sv, allt bra med mig med :)

SOPHIEHELENA

Eller hur :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Haha, mitt hår vill aldrig bli i den färg jag färgar det till... Nä, har inga. Är nålrädd som fan så skulle bara döö. Men jag SKA ha tre tatueringar, det har jag bestämt!

Emelie

Så härligt, hoppas passet var kul :)

Emelie

Så härligt, hoppas passet var kul :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

härligt med pass :D

Amanda

Tänk om man kunde hitta lite motivation ;)

Lisa Radojewska

Lycka till! Hoppas allt gick bra? :)

sv; Jaha vad synd att du tycker det, eftersom att avokado är så grymt nyttigt :(
Kram ♥

V I L M A L A ♔

SV; vad ska du plugga? c:

V I L M A L A ♔

SV; vad ska du plugga? c:

Isabelle

Duktigt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ratingen/åsikterna om spring breakers är väldigt blandad så du är inte dem ända ;)

Johanna Gustafsson

så härligt med träning!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: