GymSportButiken ~


Hej kompisar! Kom precis hem efter en sväng ifrån Skövde där vi besökte SportGymButiken. Övriga i familjen fick med sig lite nya träningskläder hem, varsin shaker och lite olika proteinpulver. Det enda jag fick med mig var nytt proteinpulver, med smak av Banan-Choklad, så den ska jag testa imorgon.

Om en stund ska jag och mamma kolla lite på The Vampire Diaries, vi är några avsnitt efter så det ska vi kolla igen snart, hört från Mikk att det vi väntat på hände i senaste avsnittet så vi får väl se, haha.



H A N N A ♥

Oh sista avsnittet av TVD har ett SÅ vänt slut, du måste se! :D

Agnes Eriksson

sv: åh tack så mycket! kram

Amanda

Lät som en bra dag!

amanda

gillar bilden :D

Linnéa

Haha, ja visst var den gullig <3

Emelie Bohlin

åh banan-choklad låter jätte gott :D

LIENE

sv: Ahh, okej :)

Banan choklad smak låter gott.

sanna

jag såg också lite på the vampire diaries idag:D så sjukt bra!

Victoria

Tack så mycket :)

SOPHIEHELENA

Tack :)

Louise

Banan/choklad låter riktigt gott!

MADDISENJ.SE

haha klockren bild

Mickis

-Honungsmelon :D

Josefine Andersson

ÅH SÅ MYS DET DÄR SÅG UT DÅÅ

sv: Åh men shit, tack så himlans sötnos! <3
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: