ITS FRIIIIDAY! ~

 
Godmorgon!
Idag har jag några samtal som ska ringas och några mejl som ska skickas.
Ska även ta tag i min bokhylla, som behöver städas. Det är nog rätt bra ändå att vara hemma så mycket som jag är just nu, för man får ju så mycket gjort. haha
 
Idag är det även en vilodag, så ingen träning idag inte. Får se fram emot morgonpasset imorgon istället.
Har ni några planer för dagen? :)



ANGELICA - Hälsosamt

åh, måste också städa :(

Missdelewon

Åhh tack för påminnelsen. Jag måste också städa, tyvärr finns det inget tråkigare :P

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Skönt att du får mycket gjort, det får inte jag trots att jag är hemma haha:(

Anita

Ha en mysig fredag nu :D

jennifer

sv: jaa :D

MATILDA

bra citat :)

de där citatet är så sant! <3

G I N A ~

Hoppas du får en fin fredag efter samtal, mejl och bokhyllan ! :) /- En av de få skräckbloggarna -

Josefine Johansson

gillar bilden!
trevlig helg

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: absolut

Victoria

Visst är dom :)
På något vis tycker jag att får är harmoniska.

Jag har inte så många planer för dagen tror jag. Har jobbat klart & känner givetvis att jag börjar bli sjuk :/

LIENE

Så sant, det som står på bilden :)

Viktoria Eriksson

bra citat! :) kram <3

Linnéa

Såååå bra <3

amanda

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: