Lina ~

Gammal bild från 2011.

Nu har Lina åkt hem och jag sitter här med hicka, sjukt jobbigt.
Tänkte att jag skulle kolla några avsnitt av Gossip Girl innan jag sover, är jättetrött så lär nog inte bli så långvarig. Imorgon är det onsdag, vilket betyder att veckan vänder och vi går mot helg. Vi går även mot Mikks ankomst här då hon kommer hit på torsdag. Kul! :D
 



Johanna

Fin blogg :)

LIENE

Hoppas hickan går över snart.
Godnatt när du går och lägger dig :)

lina

Fin bild!

lina

jobbigt med hicka:)

HJJONSSON

Sv. Ja, det är GOTT. :D

elin stridh

nej inte jag heller haha :P

Felicia

Hicka är ju så frustrerande, haha

puss

milina.blogg.se

jag får hicka typ hela tiden haha, blir galen

H A N N A ♥

Hicka är så irriterande haha

lina

Jag har hinka ofta, jätte jobbigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: