Nyårslöften 2014




Julia

Bra nyårslöften :)

Ida Lindborg ♡

Sv: Gott nytt år! :D

Madeleine Jonsson

Bra löften!

Celine

- Jag tycker inte det men tack haha! :)

Carruuu

jag har utmanat dig på min blogg! :-)

låter som fina löften förresten! :-)

MATILDA

Gott nytt år på dig! Hoppas du hade en bra nyår =)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så jättemycket:D

vanja

sv: tack :)

LIENE

Hoppas ditt år blir bra :)

Haha, jag tänkte tvärtom, att jag ska sätta andra före mig. Har annars typ alltid satt mig själv först i mitt liv och det gjorde mig inte lyckligare för det.

Kram

Lisa Radojewska

sv; Tack snälla, så härligt! :)
Hade ni trevligt igår?:)
Hoppas det nya året fått en fin start i ditt liv!
Kram

Emelie

Låter som himla bra nyårslöften tycker jag! :D
sv: Haha tack! :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så hemskt mycket :D

Hanna

Vilka bra nyårslöften :)

linah

good:)

Moa

Härliga nyårs löften!

Julia Forsberg

Det var bra nyårslöften! :)

E.W - photography

Tränar du mycket? :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilka bra löften! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: