PhotoChallenge day 24 - 30 ~

Såhär mina vänner, ser äkta apbajs ut! Oj, vad vi har skrattat åt det här.
& härmed avslutar jag denna photochallenge, några dagar försent.



✞♔ Patricia ♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina bilder:)

paulina

åh sånnahär fototeman är alltid kul!

MADDISENJ.SE

Kul :D

amanda

fina bilder :D

E.w - photpgraphy

vad söt du är

Emelie

sv: Exakt! :)
Jag hittade den på New Yorker och visste att jag var tvungen att köpa den, verkligen så jag hehe :D

Emelie

sv: Exakt! :)
Jag hittade den på New Yorker och visste att jag var tvungen att köpa den, verkligen så jag hehe :D

E.w - photpgraphy

hihihi:*

Cajsa Lindahl

hihi tack..^^ mosters lilla godisbit det där! :D

Mia Forsberg

Idag blir det att åka hem till Umeå igen, 7 h på buss.. :P Sen när jag är hemma har jag en del att fixa med - mat, post, handla osv. Vad ska du göra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: