Pretty Little Liars

Pretty Little Liars Animated

Godmorgon! Har varit vaken sen halv tio ungefär och har hunnit med en hel del.
Har bland annat hunnit tvätta en maskin med tvätt och sett ett avsnitt av Pretty Little Liars, har dock ett avsnitt kvar eftersom jag av någon konstig anledning missade förra (!?) veckans avsnitt! Så nu ska jag kolla på avsnitten som kom ut igår, späännande!!



Emma

Svar: Härligt att höra! Hur ser resten av din onsdag ut? :)
Kram

Alicia (Mitt eget liv) ♥

- Absolut! :D

Åh, PLL är så bra! Konstigt nog har jag inte ens börjat kolla på den nya säsongen.. :o

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag måste ta och börja se den serien igen! Slutade efter halva tredje säsongen.. tröttnade.. haha

amanda

skön bild:D

Linnéa

Jag måste nog verkligen kolla in den serien snart :)

Linda

bästa serien

amanda

sv: tycker jag med, ganska sega :p

Boel

Ska kolla på PLL när jag kommer hem :3

Sv: Gud vad skönt att inte ha några planer :D
- Haha brukar vara så med djur ;)

Alicia (Mitt eget liv) ♥

- Haha, jag vet inte.. ganska sjukt egentligen. Har bara inte blivit av. :o Kanske måste ta att göra det! :o

Isabelle Olofsson

Åh vilken mysig blogg du har!!

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska se dem idag:)

Agnes Bjurek

PLL är bäst! :D

Nathalie Tegelstam

ååh jag måste också titta! :)

Olympia Thurfjell

SV: Tack så mycket vad glad jag blir!

Så lite så. :)

LIENE

Tack för kommentaren till bilderna :)

Solin

SV: Tusen tack!:)

Ebba ♥

Åh måste kolla på det sen!

Sv: Åh tack så mycket! Kram ♥

Nicolina

pll är så spännande! Tittade nyss på det nyaste avsnittet!

Sv. Taack :)

julia

sv: Åh tack du!♥ Skönt att höra! det är bara bra med mig också du!♥ Kram

malin

ska också kolla det nu :D

lina

Sv: tänkte det men det blev så långt och vissa kunde jag inte ens utan att avslöja förmycket, och jag tycker det räcker med att se utsidan på en film ibland för att veta!

En plats i solen

Ja får är ett udda djur haha.... :)

Ibland missar man ett avsnitt utan egentligen förstå varför

En plats i solen

Kul att du är med i tävlingen. Lycka till!

milina.blogg.se

aldrig följt den serien :)

Amanda [SPONTAN]

Lät som en härlig start på dagen :)

Emma Broberg

åh vad roligt med pll, tror jag ska börja se det igen hihi :) ha en mysig kväll, kram. <3

Julia

ääälskar PLL:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: