Sovmorgon Deluxe ~


 Godmorgon, ehehe.
Tog visst lite sovmorgon och vaknade inte förrän vid halv ett. Skönt!
Idag är det riktigt fint väder ute, solen skiner och himlen är blå så jag funderar faktiskt på att skita i att åka till gymmet idag och bara gå ut och ta en lång promenad. Fast först måste jag ju plugga lite. Iallafall börja plugga lite, typ.

Paranormal Activity var faktiskt helt okej, dock tyckte jag nog att det var den sämsta av filmerna eftersom fyran är min favorit. Men jag säger inte att filmen var dålig, den var bra, rolig och jag tror att jag hoppade till en gång. Det var en tjej i salongen som skrev ashögt och tjejen som satt brevid mig hoppade till nästan hela tiden. Men jag måste ändå säga att filmen inte alls var lika läskig som dom andra, haha.



veronica eriksson

Härlig bild :) Kram

Emelie

Gud så skönt med sovmorgon!

Amanda

Åh skulle också vilja ha en klarblå himmel :)

LORISSA LOVEBOMB

Det låter som en bra idé att gå en promenad, ta vara på soltimmarna :D

Emilija Romaite - Träning&Hälsa

Härligt med sovmorgon!

sandija-döv-adopterad-fotografi

Ballt bild :P

Alicias FOTOBLOGGღ

Ååh, jag skulle också behöva plugga men orkar verkligen inte, haha! :D

Alicias FOTOBLOGGღ

Sv: Åh tack fina du! :)

Missdelewon

Sv: duktig och duktig vet jag inte. Måste ju rör lite på fläsket ibland ;) haha!
Tråkigt att du inte tyckte att filmen var så bra :/

Boel

Härligt med sovmorgon :)

Sv: Ja, det är skrämmande att de är så duktiga på att göra skräckfilmer!

Michelle

Så himla fin bild!

Hanna

Åh jag måste se den så jag får se vad jag tycker om den!
Tycker fortfarande hittills att 1an är bäst av dom! Vad tycker du?:)

matilda ♡

Heej!
nu har jag avslutat veckans bloggläsare på min blogg, så kika in på länken här nere om det blev du! annars får du gärna vara med igen :) kraam!
http://matiiildaa.blogg.se/2014/january/veckans-blogglasare-v-1.html#comment

amanda

gillar bilden!

sv: fick du betala för ditt körkort själv? :D

☆Z I N J A☆

tråkigt att inte filmen var som väntat:)
jag har bara sett 1:an av paranormal activity och det där med hus hemsöks och grejs är inte min grej:)

a g n e s

- åh tack :)
bloglovinbyte? x
min helg har vart bara bra!

Emilia Sjödin

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte med mig ? :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Oj, så sent har jag inte vaknat på hela året! (hehehe, nä men mena 2013 faktiskt).

Svar: Ja, kan ju inte säga att det är skönt precis.. haha.

natalia

Svar; Åh tack :)

Vädret här suger..regningt,tråkigt,grått o fult ;(

Duktig du e som pluggar!

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
allt bra med dig? :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt med en lång sovmorgon :)

Alicias FOTOBLOGGღ

Sv: Hihi, ja men visst! :')

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

vilken fin bild :D

Missdelewon

Sv: Jao så är det ju ibland :P Haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: