Tråkigt plugg ~

Hej! Kom hem från gymmet för någon timme sen och har nu fått i mig lite frukost. Sova en timme eller två hade varit skönt men jag måste ta tag i mitt pluggande. Sjukt tråkigt men vad har jag för val? Den som vill plugga och skriva tenta åt mig, får så gärna göra det! :) Varför måste det vara så tråkigt att plugga för?
 
Klickade mig precis in på SF's sida för att se om det gick några bra filmer nu ikväll. HUR kunde jag missa att det kommit en ny Paranormal Activity film??! (Kanske för att den hade premiär idag..) hehehehe, kanske ska försöka lura med mig mamma att gå på deeeeen.



Nelly

Så härligt med träning :)
Huha, Paranormal Activity är bra läskiga! :O

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Så skönt att träna på gym! Saknar den känslan!

ANNNAIZ

SV: Tack så mycket fina du! :)

Emelie

Usch för plugg! Speciellt när man är ledig :(
sv: Haha jamen visst! Klart det är svårt ibland, men man får försöka i alla lägen :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: visst är de? Mina bebisar.

Usch, paranormal activity är självplågeri att se tycker jag ;)

OLIVIA

Åh skönt att ha gymmat :D

sv: hihi tack :D
kramis♥

Madeleine Jonsson

Skönt med träning, saknar det!

Lisa Radojewska

Lycka till med pluggande!

sv; Tack! ;D Supernöjd!
Kram

hanna

vad duktig du är som har tränat, hoppas pluggandet går bra!

Michelle

Hahaha känner igen mig.. orkar inte heller plugga så ofta längre! :P

sv: Ja, det har jag faktiskt gjort! Tack snälla! Önskar att jag hade både mer tid och möjlighet att måla mer! :)

Kristina

SV: Härligt att det gick bra :D Längtar till jag kommer hem så jag också kan börja träna :)

Lina Johansson

- Det var det också!!
Okej då kollar ja där :)

amanda

bra bild!

Linnéa

Hoppas att du är nöjd med mina svar på frågorna <3

Emelie

sv: Hahaha det borde det vara, men jag är så van vid att man ska bita ihop. Så fort jag är minsta lilla negativ blir alla så chockade för jag är det aldrig hehe ;)

julia

hoppas pluggandet gick bra :)

sv: hahah ja jag samlar ju! ;)

Emelie

sv: Haha! Så kan man ju också göra det, men ska nog ändå köra på min överoptimism, som mina polare kallar det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: