Träna med mamma ~


Godmorgon! Ska alldeles strax åka in till stan och träna med mamsen. Kul med lite sällskap, de två senaste dagarna som jag har tränat så har jag tränat ensam, men idag blir det ändring på det.

När jag kommer hem ska jag sätta mig med min labbrapport, den ska in idag så den måste jag skriva klart nu. När den är klar så ska jag fortsätta att tentaplugga. Ni ser ju hur roligt mitt liv ser ut kommande veckan.. Lagom kul!



Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) Allt bra med dig idag?? =) Kram!

natalia

Härligt att få träna med någon, inte alltid man vill träna själv.
Ska också träna strax! :)
Heja oss!!

Missdelewon

Sv: jo det är klart, ibland måste man!

Kul med lite tränings sällskap, lycka till!

Karin Lygnersjö

Sv: Jag vet inte hur mycket du läst på min blogg, men jag tror du sett att jag verkligen brinnet för dethär med djur? Så jag vill tatuera in tassar också som en symbol för att djur vart min räddning när jag inte orkat själv. Sedan är det även ett citat från en låt med Paramore som betyder väldigt mycket för mig :)

Linnéa

Tack ;) Jag är väldigt nöjd över mina inköp <3

Lisa Radojewska

You go girl!
sv; Haah sant :)
Vad härligt!
Kram

natalia

Nu tror jag du mår riktigt gött efter ett pass va? ;)

Cissi

Det är så mycket skönare att träna tillsammans med någon! Ibland är det ju skönt att sticka iväg själv för att rensa tankarna, men oftast föredrar iallafall jag träningssällskapp! :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, skulle vara jättesnällt av dig! Tar inte ens en minut, skulle uppskattas väldigt mycket :) http://www.zoozoo.com/foto/52c942b20bb4219e447d7f34 (länk finns på min blogg också)

Felicia

Duktig du är, fortsätt kämpa! :)

malin

åh så skönt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: