Unicorns ~

 
Jag hann aldrig gå ut innan det blev mörkt och jag har ingen större lust att sticka iväg till gymmet nu heller. Men en vilodag är ju bra ibland, har jag hört. Har precis rensat i två av mina bildmappar och helt plötsligt fick jag en del utrymme över i datorn. haha, rensning kan vara bra ibland.

Har även hunnit plugga lite, ska dock fortsätta om en stund. Men först ska jag fortsätta slappa lite och kanske ta en dusch, det vore skönt! Har inte duschat hemma på säkert två veckor, har ju varit i gymmet i princip varje dag så då har jag automatiskt duschat där för att få det gjort liksom. haha

Har ni gjort något roligt idag?



OLIVIA

Duschar aldrig på gymmet, vet egentligen inte varför men det är ju ganska smidigt :D haha :D

sv: åh tack :D
kramis ♥

LORISSA LOVEBOMB

Ta en dusch du, och lata dig lite :) Synd att du missade solen dock :/

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så sant, haha!

FlizanLizan

sv: härligt att höra, jora de e bra med mig :)

☆Z I N J A☆

hahaha bilden;)

A

Hahhaha bilden :)

Karin Lygnersjö

Haha så söt bild! <3

Sv: Tack så mycket! :)

Lowa Ek Lagerberg

svar: tackar :D vad kul o höra!

Boel

HAHAHA gud vilken undebar bild!!

Sv: Eller hur? Hur går deras tankegångar som inte finns hos något annat lands regissörer? :p

Johanna - A dream as a model ♥

hahaha!

Matilda Sundin

Svar: Tack :)

En plats i solen

haha vilken bra bild!

Ja Paris ska bli av i år!

Boel

Sv: Ja, verkligen haha :')
- Håller verkligen med om det! Intressant faktiskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: