Valona ~

Såhär mina kära vänner, såg jag ut när jag var 14-15 år. hahaha

Godmorgon!
Jag ska alldeles strax sticka iväg till gymmet och träna benen, eftersom det är det som står på dagens schema.
När jag har tränat klart så åker jag iväg till min moster Valona en sväng och hälsar på henne. Vi gör ingenting på dagarna och har sagt att vi ska träffas hur länge som helst men det händer aldrig så nu har vi lagt bollen i rullning och ska ses! Så vi hörs när jag kommer hem ikväll! :)



MATILDA

Fin bild

Lisa Radojewska

sv: nä, spinningen är i 55 min, inte 5 :)
Kram

emelie andersson

sv: ja verkligen, får ladda den iaf 2 gånger om dagen :/

Josefine Johansson

Kul med gym!

Amanda

Sv: Jag blev nr 73 :)

Emilia Sjödin

Vilka fina ögon du har! :)

Amanda Johansson

Söt bild:)

Ellen

Åh, är det sorbetglass? Har varit vrålsugen på det i typ en vecka haha!

Ida ☯ the sky under the sea

Hihi söt du var :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: