43 arbetsdagar ~

Bilder från Naxos, Grekland.

Godmorgon! Jag ska alldeles strax ta min pärla till jobbet för att kicka igång den här sommarens arbete. 60 dagar står på schemat, men det är bara cirka 43 arbetsdagar innan det är dags att säga tack och hej igen.
Jag hoppas att dagarna bara springer iväg för jag vill inget annat än att sätta mig på planet till Turkiet, för att spendera två veckor där med min fina vän.

Men som sagt, först taggar vi 43 bra arbetsdagar!
Hoppas ni får en bra måndag :)
 



Felicia

hoppas på att det går fort!

SV: ja det var superkul!

puss

Emma Broberg

hoppas det går bra, kram <3

ebba

det går nog fort, vad ska du jobba med ? :)

NICOLE

Tiden kommer gå fort så njut av den :) Och vad härligt ni kommer ha det i Turkiet :D

SV Jaa jätte hihi :))

V I L M A L A ♔

Hoppas jobbet g¨r nra!!!

frida christina

Vad ska du jobba med?

Anita

Hoppas dagarna går undan!

Ida - foto & häst

så härliga bilder! och hoppas dagarna går snabbt! :D
sv; taack ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: