Årsutmaning v.22 ~



147. Köper du hellre en dyr kvalitetströja eller fem billiga tröjor av sämre kvalitet?

Jag köper nog faktiskt hellre fem billiga tröjor. haha

148. Tänker du efter innan du köper något?
Ja, det brukar jag nog göra.. oftast.. haha

149. Om du blev av med alla kort och kontanter utom en hundralapp i en hel vecka, hur skulle du klara veckan?
Jag skulle klara mig bra, det gäller bara att prioritera.

150. Länka en webshop du är inne på ofta
http://www.vastervikshandel.se/wp-content/uploads/2011/03/hm_logo_thumb_1207412269_1093953_131814595.gif

151. Hiss & Diss - Shopping
Hiss
- Roligt att kika i affärer
- Älskar att julhandla i Göteborg, är så mysigt där då!

Diss
- Man gör av med mer pengar än man borde.

Nails | via Tumblr

152. 5 saker du sällan kan motstå att köpa
- Nagellack
- Väskor
- Skor
- Onödiga småprylar
- Doftljus




♡ Hanna Andersson ♡

Roligt att läsa :D

Felicia

100 kr är dock ganska lite :S fast har man mat hemma så klarar man ju sig!

puss

julia

kan inte heller motstå att köpa nagellack haha :p

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa :)

V I L M A L A ♔

haha så kul inlägg :D

NICOLE

Åh så roligt att läsa :D

SV Tack snälla du =)

frida christina

Vilken rolig utmaning!

Johanna

Nice ;)

Tea

Superkul att läsa!! :D

SV: Åh tack sötnos! kram kram<3

Johanna Svensson ♡

kul att få läsa :)

Photo by E M E R E L L A

Roligt att läsa :) Jag skulle inte klara mig på 100 kroner O:-) haha!

Moa

älskar översta bilden haha :D

Lina

Jag hade nog aldrig klarat mig på 100kr, jag är alldeles för svag för fika! Hahaha :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag köper också hellre fler tröjor, haha!

Photo by E M E R E L L A

Blev för varmt i kyrkan så skulle gå ut och ta luft, då svimmar jag och slår i skallen i kanten på en stentrappa.. hahaha

Hanna

Kul att läsa! :)

SV: Ja, det är otroligt skönt med sommarlov tycker jag :D Ca 2 månader av ledighet!

HJJONSSON

Roligt att läsa hehe, snyggt det där nagellack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: