Årsutmaning v.23 ~

153. Vem var du för 5 år sedan?
För 5 år sedan var jag 15 år och året var 2009.
Vid den här tiden hade jag precis slutat åttan och skulle börja i nian till hösten. Jag visste nog inte riktigt vem jag var och jag var väldigt osäker. Under den här perioden började jag även hitta tillbaka till mig själv efter ett par år av depressioner.

154. Vad hade du för stil för 5 år sedan?
Jag vet inte riktigt, emo/hårdrockare/punkare.. typ?

155. Har du förändrats något på dessa 5 år?
Om jag har?! Jag är en helt annan person idag.
Visst är jag fortfarande väldigt osäker, men jag mår tusen gånger bättre och jag har hittat så många fina vänner genom gymnasiet. Att flytta och börja på internatskola är det bästa beslut jag någonsin tagit!

156. Om du fick gå tillbaka 5 år i tiden och säga något till dig själv, vad skulle du säga?
Jag skulle ge mig själv en kram och säga att allt kommer att ordna sig.

157. Tipsa om något som du gillade för 5 år sedan som du fortfarande gillar.
Jag älskar fortfarande djur & Sims!! :)

 
158. Hiss & Diss - Livet för 5 år sedan
Hiss
- Mina fina vänner och min underbara familj som fanns där och stöttade mig.

Diss
- Det heter ju ung och dum av en anledning..

159. 5 prylar du ägde och tyckte om för 5 år sedan
- Min mobil & dator.
- Min säng, den finns kvar än och jag älskar den fortfarande. haha
- Plattång
- Sims
- Min blogg som faktiskt fyllde 5 år den 4 juni!!!!



Tea

SV: Tack så jättmycket fina du!! :)
Kram på dig! <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul med lista


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: