Box ~

Mina amerikanska pannkakor jag gjorde igår..

Står just nu på crosstrainern på gymmet efter en månads uppehåll. Har 4 min kvar tills det är dags att dra mig vidare mot gruppträningslokalerna för att köra boxning i 45 min.. Känner redan nu att jag kommer vara död imorgon.... Haha

Har ni några bra motiveringsquotes? 
Känner att jag kan behöva några!




Nelly

Så härligt med träning! :D

Åsa

Gött med träning!

Sv: Ja vist va :D
Kram

natalie

åh, vad gott det såg ut med pannkakorna!

giime

Såå gott med pannkakor!

LORISSA LOVEBOMB

Coolt att blogga från gymmet! Jag behöver också motiverande citat, så om du får några så kan du väl göra ett inlägg av dem? Det här är min största motivation:

http://www.youtube.com/watch?v=nhRzkGpdQdk

Anonym

åh vad gott:)

Elin Sundberg

sv: tack så mycket :D

hanna

gud så gott, jag vill bara hem och äta nu hahaha :D

Elina

åh vad gött, måste också komma igång med träningen själv :(

Pouline

sv: tack! puss

Liborius

gott:D

Photo by E M E R E L L A

Åh så gott! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla gott med amerikanska pannkakor!:)

sv: Jaa verkligen:) Kramisar♥

Michaela

Puss på dig!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Efter ett uppehåll brukar jag alltid vara superpepp på träningen. Hatar att inte träna typ:P

J o j z y ♛

Hittar all inspo från tumblr, fiinns MASSAA inspo där :D

SV: SÅ kung! :D

Life of Johanna

Så gott

VERONICA - modeblogg

Men så mumsigt, såå gott! :) Duktiga du! :) Hoppas du får en urmysig söndag, kramar på dig!

livet med Asperger och kronisk smärta



hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling snygga skärp så passa på att ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/07/tavling-vinn-valfritt-skarp.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram

♡ Hanna Andersson ♡

Åh amerikanska pannkakor är otroligt gott :D

julia

gott med pannkakor :)

Aurora

Ser SÅ gott ut!! :)

♫♪ sandra

gott!

FrökenTV, bloggen om tv och film

gott


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: