Glad midsommar ~

 
Hej kära ni! Hoppas ni har en fin midsommar trots att vädret kanske inte riktigt är på topp!
Här hemma har vi precis ätit grillad mat och har det trevligt.
Jag ska iväg till en kompis senare för att umgås lite, annars har jag inga större planer för dagen.

Tänkte föresten tipsa om en tävling som bredbandsbolaget har just nu.
De har gjort en lista med 100 saker man ska göra innan sommaren har tagit slut. Man ska ta en bild på varje sak man gör och lägga ut det på instagram. Tyckte att det lät som en kul grej så jag har hakat på. Varför inte göra det du också?
Klicka här för att läsa mer och för att komma till listan.

Vill ni kika in mina bilder så heter jag Bimbolie på instagram,
det är fritt fram att följa om ni känner för det (följer även tbx) :)



Linnéa

Sååå fin :)

Kelly

Så fina bilder :D

JosefinsDream

hade en iskall midsommar ;)

fin du är!

FrökenTV, bloggen om tv och film

söt bild

Jessy

SV; tackar så mycket :D

Tea

Så himla söt bild!! :D

SV: Hihi ja citatet är verkligen grymt!! :)

Michaela

Fina du!!

Linn Flink

Fin du är! Sötnos :)

Www.finest.se/linnflink

lina

fin bild:)

Yuki Yoursic

Söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: