Long time, no see ~

 
Hej! Kände att det var dags för en uppdatering nu..
Jag tänker inte sitta här och komma på massa dåliga ursäkter för att jag inte bloggat.
Livet har inte varit helt på topp. Jag är trött, jag har inte orkat träna eller något.
Det enda jag har gjort är att äta, sova, jobba.

Imorgon börjar jag jobba på Dafgård, dock blir det dagtid den här sommaren och inte natt som förra.
Jag är inte taggad alls, men förhoppningsvis blir det bra när man väl kommer igång.

Vad har hänt annars sen sist då?
Jag har köpt mig en fin liten pärla! Den är lätt coolaste bilen i stan!

 
Annars har jag mest hängt med fina vänner och bara tagit det lugnt.

Vad har ni gjort?



Life of Johanna

Cool bil :)
Ja han var fin vår admin :)

Life of Johanna

TACK SÅ MYCKET =)

milina.blogg.se

häftig bil :D

Ida - foto & häst

åh så cool bil! :D
sv; visst är dem! tack c:

Linnea

Härliga bilder, gillar verkligen bilen :)

HJJONSSON

Haha vilken söt bil! :D

Amanda [SPONTAN]

Men alltså nej vilken cool bil!

Isabell

Vad fin blogg du har! :)

aliciajjonsson.blogg.se

Haha vilken cool bil, och bra blogg!
Lust att kika in min? :D

Jessica

Sötaste bilen! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: